Jdi na obsah Jdi na menu
 


OBEZITA A VLÁKNINA

Celosvětový výzkum odhalil, že vláknina má prověřené schopnosti regulovat tělesnou hmotnost a hladinu naší energie a dokáže snižovat výskyt závažných onemocnění, jako jsou srdeční nemoci, některé druhy rakoviny a cukrovka.

Chcete změnu ?

ObrazekLifestyles vynalezl bylinný produkt, s vysokým obsahem vlákniny vhodný pro ty, kteří chtějí zdravě hubnout!

 

 

 

 

 

 

 

CO TO JE  VLÁKNINA Fiberlife?

 Obrazek

 

Vláknina je základní živinou, která má být obsažena v našem každodenním jídelníčku. Statistiky bohužel ukazují, že většina lidí konzumuje méně než polovinu denní dávky doporučované odborníky .Příjem vlákniny a tekutin patří k základům správné výživy.Doporučený denní příjem tekutin určujeme z tělesné váhy.Na každých 10 kg hmotnosti lékaři doporučují 0,4 l vody.JE ZDE PŘÍRODNÍ ŘEŠENÍ pro kvalitní životní styl.....

 

 FibreLife FibreLife je výsledkem rozsáhlého výzkumu a četných laboratorních zkoušek Je to malý maratón.Indiánský běh s dlouhou trasou. Aby byl program snižování hmotnosti bezpečný a efektivní, musí být rozhodně dlouhodobý. Jinak zbytečně plýtváte časem, penězi a úsilím.

 

Proč začít s kontrolu nadváhy?

 

Lidé, kteří trpí nadváhou či obezitou, mají mnohem větší riziko rozvoje vysokého krevního tlaku, diabetu 2. typu, vysoké hladiny cholesterolu nebo triglyceridů, infarktu myokardu, mozkové mrtvice a některých typů zhoubných nádorů.

Obrazek

Snížení tělesné hmotnosti nejen pomáhá kontrolovat tato onemocnění, ale může také zabránit jejich vzniku!

 

 

FAKTA:

    • V České republice ja asi 700.000 diabetiků.

    • Diabetici umírají v průměru o 10 let dříve.

    • 90 % diabetiků má diabetes typu II, který je pozitivně ovlivnitelný změnou stravovacích návyků.

    • Více než 40% obyvatel ČR ve středním věku je obézních.

    • Každý druhý obyvatel ČR má nadváhu a jejich počet roste.

 

 

 

 

 

 

Obrazek

 

JE ZDE PŘÍRODNÍ ŘEŠENÍ pro kvalitní životní styl.....

 

 FibreLife FibreLife je výsledkem rozsáhlého výzkumu a četných laboratorních zkoušek. Jedná se o značkovou, 100% přírodní vlákninovou směs, která byla vyvinuta společností Lifestyles, aby: 

 

 

    •  Snížila glykemický index (GI) potravin

    • Podporovala redukci a kontrolu váhy, snížila nezdravé přejídání a nadměrné svačení

    • STABILIZOVALA hladinu energie regulací krevního cukruPreventivně chránila před rakovinou tlustého střeva, cukrovkou atd.

       

    • Dodala energii  a vitalitu   

 

 

Přípravek FibreLife Vám dává jedinečnou příležitost to změnit a doplnit chybějící nedostatek vlákniny.      Obrazek

 

 

Obrazek

Dr. Lee Know z institutu Live Better Every Day prohlásil, že přípravek FibreLife je dnes „ tou nejúčinnější dostupnou rozpustnou vlákninovou směsí na světě“, “FibreLife je cenově přístupný přípravek pomáhající mým zákazníkům pohodlně redukovat tělesnou váhu a současně nabízí výhody zdravé diety  s vysokým obsahem vlákniny.”Doporučuji užívat 1 kapsli 3x denně před jídlem společně s Intra bylinným tonikem a  0,4 l vhodných tekutin. Obrazek

 

 

 

Složení FL: Konjac kořen, Guar Gum, Xanthan Gum,Cinnamon Extract .  FIBERLIFE  obsahuje všechny druhy ve vodě zpustných a nerozpustných vláknin.Bez konzervačních látek.

 

 

Shrnutí účinků vlákniny na lidské zdraví:

 

1.Prevence zácpy; potraviny s vysokým obsahem vlákniny společně s dostatečným příjmem tekutin vedou k rychlejšímu a plynulejšímu průchodu trávicím traktem a tak minimalizují problémy se špatným vyprazdňováním.

2.Zpomalení vstřebávání tuků a sacharidů; pomalejší vstřebávání tuků vede ke snižování hladiny tuků a cholesterolu v krvi a sacharidů pak k pomalejšímu a mírnějšímu vzestupu cukru v krvi a tím dochází ke kompenzaci (zlepšení) cukrovky.

3.Regenerace střevní sliznice; napomáhá obnově pozitivně působících bakterií ve střevě například po užívání antibiotik a tím správnému trávení.

4.Prevence a zlepšení střevních onemocnění; národy (např. obyvatelé Afriky) mající vyšší obsah vlákniny ve stravě trpí mnohem méně výskytem divertikulózy (výchlipky ve střevech), dráždivého tračníku (bolestivé střídání zácpy a průjmu s křečemi) a v neposlední řadě nádorů tlustého střeva, v jehož výskytu se ve světě držíme na smutných předních místech.

 

Obrazek

5.Zpomalení vstřebávání toxických látek; škodliviny z vnějšího prostředí (např. těžké kovy), které přijmeme do našeho těla stravou dokáže vláknina obalit (naředit) a spolu s rychlejší střevní pasáží je tak jejich vstřebání do těla snížit.

6.Snížení výskytu civilizačních chorob; již viz výše zmíněná ochrana před rakovinou střev, ale jsou i studie, které ukazují na určitou ochranu před onemocněním srdce, cév či mozku, rakovinou prsu nebo dělohy.

7.Seznam pozitivních účinků není zdaleka vyčerpán. V dnešní době již je jen málo onemocnění, kdy je podávání vlákniny (alespoň malých dávek rozpustné) zcela zakázáno. Rozpustná vláknina bývá přidávána v určitých dávkách i při infuzní výživě či výživě sondou, kdy je podávána tekutá strava, protože bylo zjištěno, že pomáhá udržovat střeva v činnosti.

8.Vláknina má být přijímána v rozumném množství. Pro někoho, jehož jídelníček se skládal převážně z masných a tučných potravin může být příliš vysoká dávka vlákniny náhle velmi nevhodná. Nadbytek může způsobovat nadýmání, zvýšený výskyt průjmů, horší využití vitamínů, opatrně by se mělo tam, kde je vstřebávání živin z nejrůznějších důvodů porušeno.

9.Role vlákniny při hubnutí by si určitě zasloužila samotnou kapitolu, ale z výše zmiňovaného si již zřejmě některé pozitivní účinky pro snižování váhy dokážeme odvodit.

10.Vláknina zrychluje pasáž střevní, tím napomáhá sníženému vstřebávání tuků a jednoduchých sacharidů a příjem energie pro tělo je tak nižší

11.Celozrnný a bílý rohlík mají zhruba stejně energie, vláknina v celozrnném ale zvyšuje pocit nasycení a pocit hladu se tak dostaví mnohem později

12.Správné vyprazdňování vede ke snazšímu váhovému úbytku a celkově lepšímu pocitu a celkové kondici

 

13.Denní příjem vlákniny pro zdravého dospělého jedince by měl být okolo 30 g.

14. Vláknina by měla být obsažena ve všech denních dávkách ve formě ovoce, zeleniny či celozrnných výrobků. Pokud nejste na příjem těchto potravin zvyklí, začínejte postupně!

15.Příjem vlákniny musí být doprovázen dostatečným příjmem tekutin.

16.Při výběru potravin postupujte následovně. Bílé pečivo vyměňte za celozrnné (tmavé), ovoce a zeleninu neloupejte, zařaďte do stravy postupně corn flakes, ovesné vločky, müsli a ovesné otruby, obyčejnou rýži a vaječné těstoviny nahraďte za rýži natural a celozrnné těstoviny, do mletého masa přidávejte vločky, přislazované džusy zaměňte za ty, které obsahují vlákninu, jako přílohu či hlavní jídlo zařaďte častěji luštěniny a to i nové, neznámé druhy.

17.Existuje i celá řada komerčních přípravků vlákniny, o vhodném se poraďte s lékařem nebo lékárníkem.

Vláknina je opravdu velmi zajímavá skupina látek. Existuje mnoho druhů, má široké spektrum účinků a zcela jistě není ještě její význam úplně prozkoumán. Neposkytuje tělu ani energii ve formě živin, ani vitamíny či minerály, jedná se vlastně o nevyužitelné zbytky. Jak jsme si dnes ale pokusili dokázat, někdy i takovéto, zdánlivě „zbytečné“ látky, dokáží až překvapivě významně prospět našemu zdraví.      

 ObrazekZDRAVÍ VÁS REGINA